FAQ - často kladené dotazy

2.10.2022, Hana Svobodová

Máte nějaké otázky ohledně vašeho profilu, vašeho psa nebo chovatelské stanice? Mrkněte do často kladených dotazů, pokud nenajdete odpověď, můžete kontakovat redakce@ohar.cz

Proč není u chovného jedince uvedený můj kontakt? O: Pokud majitel chovného psa/feny není uveden, tak si majitel nepřál zveřejnit své údaje nebo ještě nepotvrdil GDPR. 

Proč není můj chovný jedinec uvedený v seznamu chovných psů/fen? O: Pravděpodobně již nejste členem klubu a neuhradil jste členství na daný rok. Případně ještě není připárován k majiteli nebo byl vyřazen automaticky pro věk. Přihlašte se do svého profilu a zkontrolujte si sekci PSI. 

Proč se nemohu přihlásit do členské sekce? O: Do členské sekce se přihlašujete emailovou adresou, kterou máme v evidenci. Pokud Vám nejde se přihlásit, tak napiště na ekonom@ohar.cz a matrikář vám spáruje správný email, přes který se pak budete přihlašovat. 

Jak získám heslo pro přihlášení? Jak se poprvé přihlásím? O: Vyplňte email a klikněte na "Zapomenuté heslo". Do emailu ho obdržíte a následně si ho můžete v členské sekci změnit. 

Jak dlouho trvá spárování platby pro přihlášení do členské sekce? O: Spárování platby může trvat týden. 

Jak dlouho trvá než dojde ke schválení krycího listu? O: Nejdříve musí být spárovaná platba a pak poradce chovu musí krycí list schválit a zaslat Vám ho poštou. Na celý proces je dáno 30 dní. 

Proč není u mého psa/feny uvedena zkouška (titul, zdravotní výsledek)? O: Pro spuštění webu jsme se snažili doplnit data chovných psů, které byly zveřejněny na starém webu. Nyní je aktualizace dat na vás. Ve své členské sekci zadejte výsledky psa (feny) v sekci  "Doplnění dat" . 


DALŠÍ ČLÁNKY V TÉTO KATEGORII

1.1.2022
Jak uchovnit

1.1.2022
Pravidla pro zadávání inzerce

1.1.2022
Jak získat krycí list

31.1.2021
Evidenční listy vrhu

13.10.2020
Informace o platbách